Zviedrijas reklāmas aģentūra "Acne Advertising" izdomājusi veidu, kā varētu samazināt kaitīgos CO2 izmešus atmosfērā. Prāta vētras rezultātā tapusi neparasta instalācija no 50 automobiļiem, kas radījis plašu rezonansi Zviedrijas masu medijos un sabiedrībā.

Pēc statistikas, vidēji viens vieglais automobilis pārvadā aptuveni 1,2 cilvēkus, kamēr autobuss tajā pašā laikā – 60. Tādējādi reklāmas aģentūra "Acne Advertising" un autobusu kompānija "Flygbussarna" savā kampaņā uzdevuši retorisku jautājumu – 50 automobiļi vai viens autobuss? Turklāt viens autobuss dzinēja izplūdē rada CO2 izmešus, cik četri vieglie spēkrati.

Autobusa skulptūra no 50 "Volvo" un "SAAB" automobiļiem novietota pie ceļa, kas ved uz Stokholmas lidostu. Šī instalācija radījusi ne tikai rezonansi sabiedrībā, bet arī veicina satiksmes sastrēgumus, jo autovadītāji mēdz pie šīs skulptūras piebremzēt un vērot to.

Piedāvājam noskatīties sižetu ar minētās instalācijas tapšanu un radīto rezonansi. Spiediet peles klikšķi uz tālāk redzamā attēla, lai aktivizētu video straumējumu!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!