Koncerns "General Motors" (GM) plāno jauno "SAAB 9-5" modeli (attēlā), kā tirdzniecības uzsākšana bija paredzēta nākamgad, Ziemeļamerikas tirgum piedāvāt ar "Buick" marku, bet Eiropā – "Opel", vēsta zviedru izdevums "Dagens Industri" ar atsauci uz anonīmu avotu autoražotājā.

Tāpat "Dagens Industri" noskaidrojis, ka "SAAB" apakšnodaļām būs nepieciešami līdz pat pieci gadi pilnīgam likvidācijas procesam. Turklāt pašreizējo "SAAB" tehnoloģiju sadalīšana starp citām GM markām ir viena no koncerna priekšrocībām "SAAB" markas likvidēšanā.

Jāatzīmē, ka arī līdz šim "SAAB" un "Opel" marka ir izmantojušas kopīgu šasiju, piemēram, "9-3" un "Vectra" modeļa gadījumā. Savukārt "Opel" markai līdz šim lielākais sedans bijis ar "Senator" nosaukumu, kas tika izmantots periodā no 1978. līdz 1994.gadam, tāpēc, iespējams, tieši ar šādu nosaukumu "SAAB 9-5" tiks iekļauts "Opel" piedāvājumā.

Atgādināsim, ka GM nolēmis pārtraukt Zviedrijas struktūrvienības "SAAB" darbību, jo autoražotājs nav spējis uzņēmumam atrast pircēju.

Apskati lietotu "SAAB" pārdošanas sludinājumus

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!