Tāpat "Dagens Industri" noskaidrojis, ka "SAAB" apakšnodaļām būs nepieciešami līdz pat pieci gadi pilnīgam likvidācijas procesam. Turklāt pašreizējo "SAAB" tehnoloģiju sadalīšana starp citām GM markām ir viena no koncerna priekšrocībām "SAAB" markas likvidēšanā.
Jāatzīmē, ka arī līdz šim "SAAB" un "Opel" marka ir izmantojušas kopīgu šasiju, piemēram, "9-3" un "Vectra" modeļa gadījumā. Savukārt "Opel" markai līdz šim lielākais sedans bijis ar "Senator" nosaukumu, kas tika izmantots periodā no 1978. līdz 1994.gadam, tāpēc, iespējams, tieši ar šādu nosaukumu "SAAB 9-5" tiks iekļauts "Opel" piedāvājumā.
Atgādināsim, ka GM nolēmis pārtraukt Zviedrijas struktūrvienības "SAAB" darbību, jo autoražotājs nav spējis uzņēmumam atrast pircēju.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit