Kompānija "Audi" publicējusi pirmo oficiālo informāciju un attēlus ar jaunās paaudzes "A6" sedanu. Plašākai publikai automobilis tiks prezentēts nākamā gada janvārī notiekošajā Detroitas autoizstādē. Vācijā jaunais "Audi A6" maksās no 38 500 eiro.

Jaunais "Audi A6" vizuāli ļoti līdzinās pirms kāda laika prezentētajam markas flagmanim "A8". Tā kopgarums ir 4,92 metri, bet riteņu garenbāze – 2,91 metrs, kas ir nedaudz vairāk kā "Mercedes-Benz" E-klases sedanam, bet nedaudz mazāk kā "BMW" 5.sērijai.

Bāzes versijā ar benzīna dzinēju "Audi A6" tiks aprīkots ar 2,8-litru atmosfērisko motoru, kas attīsta 204 zirgspēku jaudu un 280 ņūtonmetru griezes momentu. Šādā izpildījumā automobilis no vietas līdz 100 km/h paātrināsies 7,7 sekundēs un maksimāli sasniegs 240 km/h. Vidējais degvielas patēriņš – 7,4 litri uz 100 km.

Tāpat būs pieejams trīslitru kompresormotors ar 300 ZS un 440 Nm. Šādā komplektācijā ar "S-tronic" sekvenciālo pārnesumkārbu no vietas līdz 100 km/h tas paātrināsies 5,5 sekundēs, bet vidējais degvielas patēriņš būs 8,2 litri uz 100 km.

Starp dīzeļdzinējiem – bāzē divlitru agregāts ar 177 ZS un 380 Nm, kas komplektācijā ar mehānisko pārnesumkārbu vidēji patērēs 4,9 litrus. Vēl pieejams trīslitru V6 dīzeļmotors divās jaudas versijās – ar 204 vai 245 ZS, kas vidēji patērēs 5,2 līdz sešus litrus uz 100 km.

Neskaitot benzīna un dīzeļa dzinējus, jaunais "Audi A6" būs pieejams arī ar hibrīda spēka agregātu, kas apvieno 211 ZS jaudīgu divlitru turbopūtes benzīna dzinēju un 39 kW elektromotoru. Komplektācijā ar astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu šāds "A6" hibrīds no vietas līdz 100 km/h paātrināsies 7,3 sekundēs un spēs sasniegt 248 km/h. Vidējais degvielas patēriņš: 6,2 litri uz 100 km, bet CO2 izmešu daudzums izplūdē – 142 g/km. Tiesa, tikai ar elektroenerģiju "Audi A6" hibrīds būs spējīgs nobraukt tikai trīs kilometrus.

Standartā jaunais "Audi A6" būs aprīkots ar tērauda atsperu balstiekārtu, bet par papildus samaksu būs pieejama pneimatiskā balstiekārta. Tāpat automobilim būs pieejama arī "quattro" pilnpiedziņas sistēma, kas vilkmi starp priekšējo un aizmugurējo riteņu asi sadala proporcijā 40:60, bet atkarībā no apstākļiem spēj šo sadali variēt diapazonā no 15:85 līdz 70:30.

Automobilim būs plašas papildus aprīkojuma iespējas – adaptīvā kruīza kontrole, nakts redzamības sistēma, navigācijas sistēma ar integrētu "Google Earth", jaudīga "Bang&Olufsen" audio sistēma un daudz kā cita.

Latvijā jaunais "Audi A6" gaidāms nākamā gada pavasarī.

Piedāvājam noskatīties video ar jauno "Audi A6". Spiediet peles klikšķi uz tālāk redzamā attēla, lai aktivizētu video straumējumu!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!