Foto: Publicitātes attēli
"Subaru" markas automobiļu ražotājs plāno maksimāli distancēt jaunās paaudzes "Impreza" modeļa standarta versiju no sportiskajām modifikācijām "WRX" un "WRX STI", kas turpmāk, iespējams, tiks izgatavoti kā atsevišķi modeļi, vēsta izdevums "Car Advice" ar atsauci uz "Subaru" produktu pārvaldnieku Akihidu Takeuči.

Pēc nozares speciālistu domām, "Subaru" ražotājam varētu būt vairāki iemesli tam, lai atbrīvotos no "Impreza" nosaukuma saviem sportiskajiem modeļiem. Visupirms, ar šādu soli japāņu autoražotājs varēs "WRX STI" pozicionēt kā unikālu sportisku modeli, nevis vienkārši kā "Impreza" sportisko modifikāciju.

Turklāt jaunais divlitru opozītmotors, kas debitējis ceturtās paaudzes "Impreza" modelī, turpmāk būs pieejams tikai atmosfēriskajā versijā. Pēc Takeuči vārdiem, ražotājs neplāno izgatavot tā versiju ar turbopūti. Šāds lēmums tiek pamatots ar to, ka jaunais dzinējs izstrādāts ar mērķi panākt pēc iespējas mazāku degvielas patēriņu – tā konstrukcija nav īsti piemērota turbopūtes versijai.

Tādējādi samērā novecojušais 2,5-litru turbopūtes opozītmotors, kas attīsta 305 zirgspēku jaudu un kas tiek uzstādīts līdzšinējās paaudzes "Impreza WRX STI" versijā, paliks "Subaru" piedāvājumā tik ilgi, kamēr tam netiks izstrādāts pēctecis. Takeuči norāda, ka principiāli jauna turbomotora izstrāde jau esot uzsākta, tomēr detalizētāku informāciju par to pagaidām neprecizē.

Vēl Takeuči pastāstīja, ka "Subaru" pašlaik pēta hibrīda spēka agregātu uzticamību. Nav izslēgts, ka paredzamā nākotnē "Impreza" modelis iegūs arī hibrīda modifikāciju.

Piedāvājam apskatīt galeriju ar jaunās paaudzes "Subaru Impreza" versiju Ziemeļamerikas tirgum:

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!