Ražošanai sagatavotais "UAZ 469" izgatavots uz "UAZ Patriot" modeļa bāzes, tam būs atsperu balstiekārta priekšā, bet lokšņu – aizmugurē. Tāpat automobilim būs metāla buferi, hidrauliskais stūres pastiprinātājs, četrpakāpju mehāniskā pārnesumkārba un atvāžams bagāžnieka borts.
"UAZ 469" ieguvis modernizētu 2,7-litru benzīna dzinēju, kas maksimālo griezes momentu 208 Nm sasniedz jau pie zemākiem apgriezieniem – 3000 apgr./min. Vēl šim motoram ir uzlabota degvielas ekonomija – vidēji tas patērēšot 10,6 litrus uz 100 km.
Kā savā preses paziņojumā norāda "UAZ", lēmums par šī modeļa ražošanas atjaunošanu tika pieņemts pēc korporatīvo klientu pieprasījuma, kuriem nepieciešams lētāks automobilis, kas spējīgs pārvarēt bezceļu. "UAZ 469" ir par 23 procentiem lētāks nekā citi "UAZ" produkti, tomēr apvidus pārgājībā tas ir pārāks.