Foto: Publicitātes attēli
Kompānija "Renault" izstrādājusi "Megane RS" modeļa speciālo versiju "Trophy", kas tiek pozicionēta kā visātrākais koplietošanas ceļu automobilis šīs markas vēsturē. Kopumā "Renault Megane RS Trophy" plānots izgatavot 500 vienībās, no kurām katra maksās 35 500 eiro.

"Renault Megane RS Trophy" aprīkots ar divlitru turbopūtes benzīna dzinēju, kas attīsta 265 zirgspēku jaudu un 360 Nm griezes momentu (pieejams diapazonā no 3000 līdz 5000 apgr./min). Tas ir par attiecīgi 15 ZS un 20 Nm vairāk nekā standarta "Megane RS" versijai. Lai palielinātu jaudu, "Renault" par 0,2 bāriem palielinājis turbopūtes virsspiedienu.

Markas visātrākais modelis līdz 100 km/h paātrinās tieši sešās sekundēs un maksimāli sasniedz 254 km/h. Savukārt viena kilometra distanci ar startu no vietas "Renault Megane RS Trophy" veic 25,4 sekundēs. Automobiļa vidējais degvielas patēriņš – 8,2 litri uz 100 km.

Tāpat šim automobilim ir sportiska regulējuma balstiekārta kā "Cup" modifikācijā, pašbloķējošais diferenciālis un "Bridgestone Potenza" riepas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!